KNA Zwolle laat de vakantie beginnen

Het is een goede gewoonte van KNA Zwolle om de laatste maandagavond voor de zomervakantie een gezellige sfeer te scheppen bij Grand Café en wijkcentrum SIO. Het terras wordt uitgebreid en er is gelegenheid voor een hapje en een drankje, terwijl de muziek zorgt voor de gezelligheid.
Het begint op 15 juli om 19:00 uur (bij regen zitten we binnen).

Alle muzikanten van KNA nemen deel aan het evenement.

De junior Notes bijvoorbeeld zullen laten horen waar zij de afgelopen maanden met veel energie voor hebben geoefend. Bij dit orkest zitten de jongste muzikanten van KNA. Dirigent Wietske de Wilde – Tilma brengt haar enthousiasme over op de kinderen en de luisteraar.

Young Notes is HET jongeren orkest van Zwolle Zuid. Het gaat bij de Young Notes vooral om het samen muziek maken. Deze avond zal Bouke Ansing voor het laatst het orkest leiden. Bouke heeft er voor gekozen om na de boeiende start van de afgelopen 2 jaar een andere weg in te slaan. De jongeren regelen en besturen alles binnen het orkest zelf en zijn terwijl dit artikel wordt geschreven op zoek naar vervanging, wie weet maken zij de opvolging van Bouke op 15 Juli bekend. Jongeren die al een instrument bespelen en eens de ervaring willen hebben om in een orkest te spelen zijn van harte welkom. Alle instrumenten zijn in principe welkom.

KNA Orkest bestaat al vele jaren en is na de zomervakantie van 2022 onder leiding van een nieuwe dirigent een nieuwe weg in geslagen. Wietske de Wilde-Tilma heeft het orkest de afgelopen maanden onder haar enthousiaste leiding voorbereid op dit concert.

KNA Orkest is de nieuwe orkestvorm waarin een brede bezetting op instrumentarium mogelijk is.

De Knollentrekkers behoeven bijna geen toelichting meer zij zijn een veel gezien dweilorkest in Zwolle en ver daarbuiten. Recent hebben zij met veel plezier gespeeld bij de Avondvierdaagse, de Zwolse halve Marathon en het Bootwateren festival in Ameland. Zij gaan de avond afsluiten.

Luister en geniet maandag 15 juli vanaf 19:00 uur op het terras van SIO aan de Thorbeckelaan in Zwolle.

KNA Zwolle verwelkomt muziekliefhebbers van alle niveaus en achtergronden. De vereniging wil haar bezetting verbreden, waardoor een breed scala aan instrumenten welkom is. Profiteer van de mogelijkheid om muziek te leren spelen op een instrument naar keuze, met (koper) instrumenten beschikbaar voor leden en leerlingen. Of je nu een beginner bent of een ervaren muzikant, bij KNA Zwolle vind je een warme en gastvrije vereniging waarin samen muziek maken centraal staat.

Voor meer informatie over KNA Zwolle en haar activiteiten kunt u contact opnemen via info@kna-zwolle.nl  Kom langs op een van onze repetitieavonden op maandag in gebouw SIO en ontdek zelf de magie van muziek maken bij KNA Zwolle.